srijeda, 2. travnja 2014.

10 u 10 tag by LMF

Ovaj tag sa zanimljivim pitanjima smislila je djevojka s bloga Le Makeup Freak i zaludila cijelu blogosferu. Čitala sam dosta postova s ovim tagom i onda me je draga Iva s bloga Beauty corner by Iveee tagirala kojoj ovim putem zahvaljujem na tagu :)
Malo sam bila u gužvi ovih dana, ali danas sam si uzela vremena i odgovorila na pitanja. Pa evo mojih odgovora.

1. Kada bi se pružila prilika da kreiraš jednu liniju kozmetičkog proizvoda što bi to bilo?
To bi bili lakovi za nokte i nadam se da bi to bila nekakva ljetna kolekcija jer bi lakovi bili divnih jarkih boja :)


 2. Moraš odabrati: doživotni besplatan odlazak kod kozmetičarke na manikuru/ugradnju noktiju ili besplatan doživotni odlazak u frizerski salon. 
Ovo pitanje bih najrađe preskočila jer ne bih odabrala ni jedno ni drugo. Ne bih željela da mi netko stalno čačka po noktima, a ugradnja noktiju ne ne privlači. S druge strane u frizerski salon idem samo kad se moram šišati i kad je hitno stanje jer jako ne volim da me netko dira po kosi. Kad se šišam nekako to istrpim, ali da mi netko pere kosu i fenira mislim da bi izludila. Za mene bi bila idealna nekakva masaža :)


3. Kada bi mogla što bi promijenila u kozmetičkoj industriji?
Jako ne volim lažno reklamiranje, npr. kad neki proizvod reklamiraju kao prirodni, a kad se pogleda sastav od prirodnog ni P. To mi je kao kad u reklamu stave fotošopirano lice djevojke u stilu nakon samo tjedan dana korištenja lice će vam izgledati tako... Mislim da se takve stvari trebaju kažnjavati jer to je obmanjivanje i laganje.

4. Imaš vaučer od 1000 kuna. Moraš odabrati hoćeš li ga potrošiti na preparativnu ili dekorativnu kozmetiku?
Ovisno što mi u tom trenutku treba, iako pretpostavljam da bi to bila preperativna kozmetika na koju inače trošim više nego na dekorativnu :)


5. Na poslovnom si sastanku. Žena s kojom vodiš razgovor ima ruž na zubima i odlijepila joj se napola umjetna trepavica. Hoćeš li joj skrenuti pažnju na to ili ćeš izignorirati sve zajedno?
Ako nas ima više na na sastanku ne bi joj to rekla pred svima jer bi joj bilo neugodno, ali bih joj probala šapnuti na uho, ili joj napisati na papir pa da to samo ona pročita. To su stvari koje bih voljela da i meni netko kaže kad mi se dogode.

6. Tebi draga i bliska osoba ti je poklonila užasno skupi i luksuzni ruž za usne, no nijansa ruža ti ne stoji nimalo i nijansa je u najmanju ruku ružna i ništa ti se osim pakiranja na tom ružu ne sviđa i nema šanse da nosiš taj ruž. No dva tjedna kasnije sa tom se osobom dogovoriš za piće i zadnji SMS od te osobe glasi: Nadam se da ćeš nositi svoj novi ruž večeras? :) Što ćeš napraviti?
Mislim da mi draga i bliska osoba ne bi kupila tako skupi ruž bez da provjeri koja mi se nijansa sviđa, a ako smo tako bliski onda sigurno zna što ja volim pa mi ne bi kupila nešto što zna da ni u snu ne bi stavila na sebe :)

7. Koji je najčudniji kompliment koji si dobila na račun svoj make upa?
Mislim da nisam dobila nikakav čudan kompliment na račun make upa, ili se sada ne mogu sjetiti. Ali dobila sam čudan kompliment na račun svog izgleda od kolegice s posla. Nisam u firmi radila ni tjedan dana, kad je do mene došla kolegica i pitala me jer imam nekakve strane krvi u sebi. Ja sam ju samo zbunjeno pogledala, na što mi je ona rekla da izgledam kao strankinja. Ni dan danas ne znam što je s time htjela reći i kako to izgledaju strankinje.

8. Make up look zbog kojeg se osjećaš kao milijun dolara (i više:))?
To bi bio nekakav malo jači, večernji make up uz nekakvu lijepu haljinu i frizuru :)

9. Najbolji beauty citat koji si pročitala/čula/vidjela?
„Žena je nemoćna dok joj se na osuši lak na noktima.“ To sam negdje čula, ali tko je to rekao ne znam pa ako znate slobodno mi napišite u komentarima :) Volim taj citat jer ga često i sama koristim kada nagovaram muža da opere suđe umjesto mene :)

 10. Koje je, po tvome mišljenju, ultimativno beauty pravilo kojeg bi se svi trebali pridržavati?
Mislim da nije dobro pretjerivati ni u čemu pa tako ni u make upu. Ružno mi je vidjeti djevojku koja je pretjerala s make upom samo da bi bila primijećena. Dakle, djevojke nemojte pretjerivati ni sa čim :)



To bi bili moji odgovori na ovaj zanimljivi tag. Neću tagirati ni jednu djevojku jer vas je dosta već odgovaralo na ova pitanja, ali ukoliko neke djevojke nisu dale svoje odgovore pozivam ih da riješe ovaj tag :)

Broj komentara: 16:

  1. Hihi, srankinja :D Bacaš malo na Šveđanku ae 8-) Hahaha
    Nefotošopirana Anđa mi je ljepša od ispeglane jer izgleda prevoštano.Lice joj nema dušu nego je jednostavno samo savršeno. Bezveze.
    Ne bih ni ja da mi netko prčka po noktima, pogotovo nožnim. A što se lakiranja tiče, imam filing da si sama to urednije odradim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šveđanka :) zato što sam plava :D Fotošopirana mi izgleda kao alien :D a prirodno je prirodno :) Znači slažemo se oko odlaska na manikure i perikure ;)

      Izbriši
  2. Ja ne volim nikakve kozmetičke tretmane, jednom uživotu sam bila na manikuri, na pedikuri nikad...ja to sve sama lijepo sredim...i srećom nisam dlakava pa ne moram ni na depilaciju, ne volim da netko išta prčka po meni :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tobom, nekim ženama je to raj, a meni noćna mora :D

      Izbriši
  3. Služim se istim fazonom za pranje sudja :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He, he, moramo se i mi žene nekad izvući od pranja suđa ;)

      Izbriši
  4. ja obožavam ići u frizerski,dođe mi kao psihoterapija i odmor za živce :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja bih htjela da mogu lijepo sjesti u stolicu kod frizera i uživati, ali stvarno jako ne volim da me netko dira po kosi :D

      Izbriši
  5. Puno sličnosti u odgovorima,kao da sam sama pisala, a posebno se slažem podbroj 3!

    OdgovoriIzbriši
  6. super su ti odgovori :)
    slažem se za fotošopiranje, to treba ukinuti :D
    isto tako se slažem za citat, osjećam se čudno, nemoćno i neorijentirano dok mi se ne osuši lak na noktima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :) Ne vidim svrhu fotošopiranja jer svi vidimo da je to umjetno i znamo da se nešto skriva...

      Izbriši
  7. joj, ja volim odlaske frizeru, odnosno mojoj Silvi... ali nisu dovoljno česti, odem svako par mjeseci :(
    da znaš da ću barem nastojati nalakirat nokte prije no što bude trebalo oprat suđe, dobro si se ti snašla ;)
    a photoshop bih bacila u ilegalu :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj s forom nemoćne žene, možda upali :D Slažem se za photoshop :)

      Izbriši
  8. Jeste da nisam u potpunosti beauty blogerka,ali bome isto toliko sam i fashion blogerka,tako da ću morati ovo popuniti. :Đ
    Btw. limit u nanošenju šminke mora postojati,a ne da cura izgleda kao strašilo. Što je još gore,kad se ponosi sa takvim izgledom. Prirodno prije svega. Tako da,slažem se. :) xx

    OdgovoriIzbriši