srijeda, 7. rujna 2016.

Make up – ljetni favoriti

Kako mi je ovo ljeto proteklo u nešto mirnijem tonu, a lude izlaske zamijenili su posjeti izložbama, muzejima i poneki koncert, nisam imala potrebe za nekom teškom šminkom, nego sam uživala u kreiranju romantičnih lookova za koje sam koristila pretežno pastelne nijanse. Izdvojila sam četrnaest proizvoda od kojih se nisam odvajala ovo ljeto i koji su korišteni gotovo u svakom mom looku.


Maybelline Super Stay 24h tekući puder sam dobila u Tester Boxu za veljaču u nijansi 21 nude beige koja mi je bila za nijansu pretamna pa sam ga ostavila za ljeto kada sam, bez obzira što se nisam sunčala, dobila nešto boje u licu te mi je puder savršeno odgovarao. Puder je srednje guste teksture i ima odlično prekrivanje, a da pri tome nemate osjećaj maske na licu. Trajnost mu naravno nije 24 sata, ali mi nije samo skliznuo s lica nakon nekoliko sati što ga čini odličnim puderom za ljeto. Finiš mu nije potpuno mat, nego je nešto između mat i dewy.

Aura Illuminate me!* (recenzija) u nijasni Glamglow najčešće sam koristila tko što bi kapljicu stavila u Maybelline Super Stay 24h tekući puder te ga onda zajedno s puderom nanijela na lice, a po potrebi, odnosno želji za sjajem još sam dodatno nanosila iluminator na jagodice te na ključne kosti.

MAC Blot Powder (recenzija) u nijansi medium dark je moj voljeni proizvod i to ne samo ljeti. Kako sam masnokožac svaki puder imam naviku dodatno matirati transparentnim puderom, a Blot taj posao radi savršeno.
Essence Hello Autumn set za obrve (recenzija) je bio dio jedne Essence LE kolekcije te mi je najdraži za popunjavanje obrva jer mi sjenila koja su u njemu savršeno odgovaraju, a koristim ih tako što kombiniram oba sjenila.

Essence lifter olovla za obrve* (recenzija) je mali multipraktik koji se može koristiti na više načina. Ja sam ga koristila kao lifter za obrve, ali i za naglasiti kut oka.

Catrice sjenila za oči u olovci dio su predivne LE kolekcije 'Sound of Silence' koja su pun pogodak i jako mi je drago što sam ih kupila. Uzela sam nijanse C01 clam down 'n' MAUVE on (roza) i C03 mudITATION (boja cappucina). Odlična su za kreirati brzinski look u pet minuta jer se, kako su u formi olovke, lagano nanose, a rado sam ih kombinirala zajedno jer se boje odlično slažu.
Essence Vintage Rose* (recenzija) paleta sadrži sve što jedna putna paleta treba sadržavati kako bi se našminkale oči. Sadrži ogledalce, pet sjenila, highlighter, tuš i dvostrani kist. Sjenila su predivna, romantična i prozračna, idealna za ljeto.

Maybelline Lash Sensational Blackest Black* maskara je trenutno moja omiljena maskara. I verzija Lash Senzational (recenzija) mi je dobra, no ova je još bolja jer je intenzivno crna. Maskara ima sve što tražim od maskare: lijepo razdvoji trepavice, daje im volumen, ne trusi se i jako je crna.

Essence Viva Brazil rumenilo sam izvukla iz naftaline te se ovo ljeto nisam odvajala od njega jer odlično osvježi lice i daje mu divan prirodni izgled. Rumenilo je bilo dio jedne limitirane kolekcije i drago mi je što sam ga ulovila jer je svršeno.

Catrice High Glow Mineral Highlighter Powder* (recenzija) je pečeni highlighter idealne teksture, pigmentacije i trajnosti te sam ga koristila svakodnevno jer ljeti volim kad se šljašti.
Tri ruža sam rotirala i sva tri su mat finša, a dva su i tekuće teksture.

Aura Absolute Matte Lip Cream* u nijansi 609 Candy Pick je predivna rozena nijansa koja se savršeno uklopila u ljetni look i po meni je jedna od ljepših i kvalitetnijih nijansi Aura tekućih ruževa.

Catrice ruž sam dobila uz časopis Ljepota & Zdravlje za kolovoz i izabrala sam si pravu ljetnu nijansu 390 On The Pink Side Of Life. Nijansa je mat, a boja je roza s primjesama koraljne i nosila sam je u gotovo svakoj prilici.

Nyx Lingerie tekući ruž u nijansi Embellishment je predivan i možda najljepša nijansa koju imam. Kombinacija smeđe i ljubičaste daje daje jednu neobičnu nijansu hladnog tona s kojom ćete svakako biti primijećeni.
Svi proizvodi u ovom postu su mi jako dragi te iako je ljeto pri kraju još uvijek se ne odvajam od njih i vjerujem da će tako ostati dok ne zahladi i ne dođu tmurni kišni dani.

Kako vam se sviđaju moji ljetni favoriti? Imamo li koji zajednički proizvod?



*PR proizvodi

Broj komentara: 20:

  1. Obožavam Mac Blot. Catrice sjenila u olovkama izgledaju divno, šteta što nisam uzela koju, a highlighter isto moram uzeti kad ga svi hvalite :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Highlighter svakako probaj, povoljan, a odličan :D

      Izbriši
  2. Krasni favoriti! <3 vintage rose tek moram isprobati, lash sensational jako volim (ovu tvoju verziju nisam probala)! Ova catrice sjenila u olovci mi predivno izgledaju, kakva im je postojanost? I nyx ruz je SAVRSEN!
    Na blot sam ljuta jer me ne matira tako dobro :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Catrice sjenila u olovci izdrže radno vrijeme, ali nakon nekih pet sati počnu lagano blijediti, no ravnomjerno. I plus im je veliki što se ne nakupljaju u pregibima kapka :) Žao mi je što te Blot ne matira dovoljno :/

      Izbriši
  3. alaa sad trebam, moraam nabaviti NYX Embellishment <3
    divni su ti favoriti. I sama jako volim Aurin highlighter, Maybelline maskaru i lifter olovla za obrve (samo je moja bijela) :D
    planiram početi testirati Catrice High Glow, jako me zanima kakav će meni biti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš biti zadovoljna s highlighterom, mene je na prvu oduševio i ljubav još traje :D NYX Embellishment je najdivnija nijansa ikad :D

      Izbriši
  4. Koliko lijepih stvari na jednom mjestu! :) Ja si baš ovih dana namjeravam uzeti ovu Blackest Black maskaru jer koristim njenu raniju varijantu koja mi je super, ali mi se sviđa što je ova baš intenzivno crna pa si je definitivno nabavljam! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako voliš extra crno na očima, onda je definitivno moraš nabaviti :D

      Izbriši
  5. Svi favoriti su mi tako lijepi da ne znam što uopće izdvojiti! Možda Nyxov Embellishment jer njega već dulje želim kupiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Embellishment ♥♥. Moja najnovija opsesija :D

      Izbriši
  6. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3
    I da, u tijeku je giveaway pa se možeš prijaviti :)
    CALLOFBEAUTY

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako lepi favoriti, ni ja ne bi bolje izabrala. Sve moje boje i nijanse :).

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlični proizvodi, kao da sam ih sama birala. Aurin Iluminator i Mac blot sam i sama koristila non stop, a ovo viva brasil rumenilo mi izgleda savršeno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Viva Brasil je divno rumenilo, od nijanse, do kvalitete :D

      Izbriši
  9. Jako lijepi favoriti, rozasti ♥ sad mi je žao što nisam uzela ova Catrice sjenila u olovci kad vidim kakosu lijepa :/
    I ruževi su mi svi odreda predivni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Catrice sjenila u olovci sam slučajno uzele jer sam lovila balzam iz te linije te su mi ona pun pogodak :D

      Izbriši
  10. Catrice High Glow Mineral Highlighter Powder je definitivno moj favorit, jako lijepi post <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što se slažemo :) Hvala ti draga :*

      Izbriši