četvrtak, 3. studenoga 2016.

Kako spakirati torbu za rodilište?

Ovo je jedna malo intimnija tema, no odlučila sam se pisati o njoj jer znam koliko je meni bilo teško spakirati torbu koju ću nositi u bolnicu kad se budem porađala. Bilo mi je teško prikupiti sve stvari koje trebaju budućoj majci jer sam se u moru raznih proizvoda i pomagala izgubila. Popisi koje sam pronalazila na intrenetu su bili samo taksativni, bez ikakvih objašnjenja, a meni koja o bebama i majčinstvu ne znam ništa sve se to činilo kao nuklearna fizika. Puno mi je pomogla moja kuma koju sam u detalje izgnjavila i ispitala o svakom proizvodu pa mi je njezino iskustvo s određenim proizvodima bila misao vodilja kod kupovanja i pakiranja.


Torbu je dobro ranije spakirati i sve pripremiti te je tako spakiranu držati negdje pri ruci jer nikada ne znate kada će vam zatrebati. Svoju torbu sam spakirala oko dva mjeseca prije termina i stajala mi je u spavaćoj sobi. Dobro je što mi je torba bila spremna jer sam nakon jedne kontrole samo zadržana u bolnici i to oko tri tjedna prije termina pa su mi moji samo donijeli torbu u kojoj je bilo sve što mi treba.

Bolnica u kojoj sam rodila nije nikakva privatna klinika, nego obična državna bolnica u kojoj vam sve treba, tako da se vodite time dok čitate moj popis.
Krenuti ćemo od stvari potrebnih mami jer su mame zahtjevnije od beba J:

dokumenti – U jedan fascikl složite si nalaze svih pretraga koje ste radili u trudnoći jer ih sve nosite sa sobom u bolnicu, a posebno je bitno da imate nalaz na kojem je istaknuta vaša krvna grupa. Također pripremite trudničku knjižicu, kao i zdravstvenu iskaznicu te iskaznicu dopunskog osiguranja (ako je imate).

spavaćica na dugmiće 2x – Meni su spavaćice totalno nepraktične. Dobre su jedino za to kad rodite i dolazi vizita koja vam viri među noge te samo skinete gaćice bez puno kompliciranja. Ako ležite na održavanju svakodnevno ćete raditi pretrage (CTG, ultrazvuk) pa je jednostavnije  imati pidžamu jer samo podignete majicu da se vidi trbuh, dok kad zadignete spavaćicu pokazujete sve, no ni to nije problem, nego što će vam biti hladno ležati tako po pola sata. Kod dojenja mi je bilo zgodnije imati majicu s većim izrezom jer mi je tlaka otkopčavati sve te dugmiće pa opet zakopčavati, no to je sve individualno.

kućni ogrtač – Nemojte misliti da vam kućni ogrtač neće trebati ako je vani +35 jer ogrtač ne nosite zbog vas nego zbog bebe. Oblačite ga kad vam dođu posjete, kad idete prošetati, a kad ste s bebom ga skidate te na taj način barem malo štitite bebu od vanjskog utjecaja te mogućnosti da joj prenesete nekakvu zarazu.
higijenski ulošci 2x – Trebalo bi odabrati pamučne uloške koji su mekani i koji vas neće iritirati, posebno ako vam je rađena epiziotomija. Najpoznatiji takvi ulošci su Vir 80.

jednokratne gaćice 2x – Meni je to genijalan proizvod te ih nisam nosila samo u bolnici, nego i kod kuće. Puno ćete krvariti i odlično dođu takve gaćice koje ćete nakon uporabe samo baciti. Izabrala sam gaćice Toto koje su mrežaste, mekane i izgledaju poput boksi te su dovoljno duboke da vam ne diraju ranu od carskog reza.

grudnjak za dojenje – Nosila sam ga svega jednom i to u bolnici te mi nije bio praktičan. Ugodniji i bolji mi se pokazao top koji stalno nosim. Ako nekog zanima, grudnjak za dojenje uzela sam u Mulleru za nekih 70 kn.

jastučići za dojenje – To vam je nešto kao uložak za grudi kada vam krene mlijeko i odlično ih je imati pri ruci kako ne bi imali mokre fleke po majici. Kako se ti jastučići brzo troše, a u pakiranju ih se nalazi samo trideset, kao alternativu znam koristiti Babylove blazinice 6x11 i to je isplativija varijanta bez obzira što se češće moraju mijenjati.

krema za bradavice – Možda vam neće trebati, no kako sam započela s dojenjem, tako sam počela koristiti kremu za bradavice jer bolje spriječiti, nego liječiti. Izabrala sam Babylove Mama mast zbog predivnog sastava te sam s njom jako zadovoljna.

papuče 2x – Nije greška, spakirala sam jedne papuče u kojima sam stalno bila i jedne plastične za tuširanje jer mi nije najugodnije stajati bosa u tušu gdje stoji još puno žena.

ručnik 2x – Ovo naglašavam jer sam od silnog kombiniranja i pakiranja zaboravila spakirati nešto što je osnova ne samo odlaska u bolnicu, nego i svakog putovanja.

wc papir, papirnate maramice, intimo vlažne maramice

• voda – Kroz cijelu trudnoću pila sam abnormalne količine tekućine, a posebno mi je odgovarala voda. Kada vam krene mlijeko također ćete imati pojačanu želju za tekućinom pa se treba pripremiti.

proizvodi (kozmetika) za osobnu higijenu – To je nešto osobno i svatko zna što mu treba i što koristi. Ja sam napunila kozmetičku torbicu s putnim pakiranjima jer da sam nosila sve u original pakiranjima trebala bi mi torba samo za kozmetiku. Neću nabrajati što mi se sve nalazilo u kozmetičkoj torbici, no istaknut ću nekoliko proizvoda koji su mi bili jako potrebni te mi je jako drago što sam ih ponijela. U bolnici je uvijek vruće, posebno kad se upali gradsko centralno grijanje te su vam proizvodi za hidrataciju jako potrebni. Moja njega lica je inače jako kompleksna, no u bolnici mi je najvažnija bila dobra hidratantna krema za lice i termalna voda za osvježenje tijekom dana. Balzam za usne je proizvod koji uvijek imam sa sobom, a krema za ruke vam je potrebna jer ćete često prati ruke i ne sam prati, nego ih i dezinficirati proizvodima čija je baza alkohol, a to ruke jako isuši, posebno ako su vam ruke sklone isušivanju.

Ono što je potrebno ponijeti za bebu su samo tri stvari:
pelene – Za početak sam se, uz savjet kume, odlučila za Pampers Premium Care (bijela ambalaža) jer imaju indikator koji ako je pelena mokra poplavi te mi je to zgodno dok se ne ispraksiram i ne steknem neku rutinu. Nisam nosila cijeli paket pelena, nego sam si ponijela tridesetak komada i to mi je bilo dovoljno.

vlažne maramice – Nisam znala koje uzeti te sam uzela one koje su mi prve pale pod ruku, a to su bile Johnson's baby.

krema za guzu – U moru različitih krema za pelensko područje teško mi se bilo odlučiti koju uzeti pa sam prije kupovine dobro proučila sastav svih krema, a odlučila sam se za Pavlovića jer osim toga što je klasika ima i dobar sastav.

Robica za bebu u bolnici nije potrebna jer se koristi bolnička, a na dan izlaska iz bolnice suprug vam donese sve što trebate za obući bebu, kao i odjeću za vas. Kada spremate torbu za bolnicu bilo bi dobro da pripremite robicu za bebu i za sebe te da je u jednoj manjoj torbi ostavite izdvojenu, tako da suprug zna što vam treba donijeti. Ja nisam ništa imala pripremljeno jer sam na prepad zadržana u bolnici pa sam namučila i sebe i supruga dok sam objasnila gdje se što nalazi u ormaru.

Nadam se da će vam ovaj post biti od koristi, a ukoliko imate neko pitanje slobodno me pitajte ili u komentaru ili u inbox, rado ću pomoći ako mogu J.

Što ste vi nosile u torbi za rodilište? Kada ste spakirale torbu?


Broj komentara: 13:

  1. Mislim da je ovo jako koristan post za buduće mame :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf, i meni je bilo komplicirano spakirati torbu, svatko je imao svoje mišljenje o tome što treba, a što ne treba. Sad sam baš nedavno osvježila popis, tj. malo sam objasnila što mi je trebalo, a što nije pa tko želi može baciti pogled na blog. 😊 I da, unatoč popisu stvari koje mi mora donijeti, suprug je zaboravio cipele pa sam doma išla u papučama, dobro da nije padala kiša, ha ha ha.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je što mi tvoj popis Google nije izbacivao u tražilici dok sam se pakirala jer bi mi puno pomogao :D Papuče su odlične ako ne pada kiša :) Moj suprug je uspio sve donijeti, ali mojoj cimerici je suprug zaboravio donijeti donji dio trenerke pa je išla kuću u donjem dijelu pidžame i to kariranom :D :D

      Izbriši
  3. mrežaste gaće su zakon bile!
    mene je beba iznenadila mjesec dana ranije, pa ni ja nisam ništa imala spakirano, ali sam imala popis (sličan kao i tvoj) :) pa su mama i svekrva sve spakirale :)
    he he, high tech pelene
    daniela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He, he, slažemo se oko mrežastih gaćica :D :D Da, da pelene su napredovale, još će se i same mijenjati :D

      Izbriši
  4. od 35tt sam spremala torbu, nije bilo potrebe ranije., za oba poroda.
    popis mi je sličan tvome, osobna higijena(četkica,pasta za zube, gel za tuširanje, šampon i regenerator,labelo, krema za ruke,dezodorans ili roll on,čeka za kosu, gumice za kosu), ručnici(za lice i ruke, za tuširanje posebno), papuče- isto 2 kom-japanke ispod tuša obavezno),wc papir, papirnate maramice i ubrus kuhinjski za ruke, .. spavaćice nisam nosila jer dobiješ bolničke i ne smiješ nositi svoje. kućni ogrtač. na rodilištu su imali fen pa kada opereš kou možeš tražiti- nisi morao nositi svoj, jer ja sam prvog rodila u 1 mj, 10 dana bila u bolnici, nisam mogla ne oprati kosu)
    nešto za piće naravno, grickalice(štiapići i sl-ja sa nosila)
    e i punjač za mob haha bez toga ništa-koliko sam slikala djecu kada sam rodila, mob mi je stalno bio spojen na punjaču,haha
    uloške nisam koristila nego- jednokratne pelene/uloške za starije i inkontinentne osobe. mila majka. velike, ogromne, dobro upijaju, ništa ne steže ili boli ili smeta..puno bolje nego "obični" ulošci.
    grudnjak za dojenje imam iz Mullera,kao i jastučiće za dojenje.
    bradavice sam mazala Bepanthen masti i kremom.
    pelene za bebu- najviše volim iz Mullera-Beauty baby.
    kremu za gutu i vlažne maramice ne trebaju,ali od krema za guzu naj su mi Becutan No.1, Nivea, Dječja mast jgl.
    vlažne maramice sve,ali baš sve, ali favorit su mi iz Mullera Beauty baby.

    i mislim da je to to :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Wow, hvala ti na odličnom objašnjenju :) Odlično mi je što se dobiju bolničke spavaćice. Ja ih inače ne nosim pa sam ih morala kupovati i to jedine koje sam našla da nisu bapske sam platila 300 kn (dvije). Također sam prala kosu u bolnici jer sam sve ukupno bila dva tjedna (tjedan prije poroda na promatranju i tjedan poslije zbog carskog) te su mi moji donosili fen te šampon i regenerator pa sam to sve idući dan slala kući jer nisam imala gdje držati u malom bolničkom ormariću. Becutan kremu sam također gledala, ali sam se odlučila za Pavlovića, no mislim da ću je uzeti za probu, a ove Beauty baby pelene i vlažne maramice ću svakako škicnuti :D :D Imala sam jastučiće za dojenje iz Mullera, iz Bipe te Babylove iz dm i svi su mi bili ok, mislim da je to sve tu negdje što kvalitetom, što cjenovno :)

      Izbriši
  5. Hvala ti zeno nemas pojma koliko si mi pomogla. Citala sam puno clanaka ali samo zbunjuju. Nasmijala sam se na jedan, gdje pise sve i svasta sto treba uzeti a nigdje se ne spominje pidama ili spavacica za mamu :) Super si sve objasnila bas ti hvala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, ajme, jesam li ja to nešto propustila :D Čestitam ti od srca draga i baš me veseli baby boom među blogericama ♥. Drago mi je što sam ti pomogla s postom :D

      Izbriši
  6. Super post draga podsetio me na slatke muke i frkicu oko pakovanja kofera koji je kod mene bio spreman 2 meseca ranije 😊. Kod nas su recimo trazili podmetace za krevet svaki dan novi pre vizite i nisu nam dozvoljavali mrezaste gacice bar ne nama koji smo imali epizotomiju pa sam navukla dobru prehladu jos je vucem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovisi od bolnice do bolnice, mi nismo imali nikakve podmetače za krevet, niti smo ih morali donositi, a mrežaste gaćice su savjetovali baš za epiziotomiju :D Strašno za prehladu :/

      Izbriši
  7. Jako koristan post. Skupljam informacije na sve strane pa svaki post na ovu temu dobro dođe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :* Ako trebaš pomoć ili savjet, slobodno pitaj :)

      Izbriši