utorak, 7. veljače 2017.

Movie night # 2

Malo za promjenu donosim vam jedan post o filmovima koje sam nedavno pogledala. Nisam baš osoba od filmova, više sa za serije, jer mi se većina novijih filmova (pri tome mislim na filmove unazad desetak godina) ne sviđa. Razlog tome su čudni završeci, odnosno filmovi koji kao da su odrezani i nedostaje im pošteni završetak. Naravno da redatelji ne trebaju gledatelju dati sve servirano na pladnju te ostaviti prostora za razmišljanje, no nakon dva sata gledanja nečega kada vas dočeka završetak da se pitate wtf što je sad ovo, nije mi baš napeto i pokvare mi cjelokupni dojam film. Kod serija nakon jedne, dvije odgledane epizode već znam u kojem smjeru idemo te sviđa mi se ili ne, dok kod filmova na to gledam kao uzaludno potrošena dva sata ionako kratkog života. Što vi mislite o tome? Kako vam se sviđaju noviji filmovi?
Tako su se u ovome postu našli filmovi koje su vjerojatno svi odgledali, a možda vam se i dogodilo da ste neki slučajno propustili pa vas ovaj post potakne da ga pogledate.

Ruby Sparks (2012.)
Malo drugačija ljubavna priča koja će vas nasmijati, ali i dati materijala za razmišljanje. Nije riječ o tipičnoj američkoj romantičnoj komediji, nego film više podsjeća na europske filmove, a ni glavni glumci nisu poznati (bar meni) i jedina poznata njuška je Antonio Banderas u sporednoj ulozi. U glavnoj ulozi je smotani mladi pisac koji živi na staroj slavi, usamljen je i izgubio je inspiraciju za pisanje. U snu vidi djevojku koja mu postaje inspiracija za novu knjigu te kako on počinje pisati o njoj, tako se ona pojavi u stvarnosti i u njegovom životu. Najzanimljivi detalj je kada pisac zaključi da svoju djevojku može kontrolirati jer sve što on napiše, ona napravi. Film je prepun zanimljivih situacija, duhovitih dijaloga, a kako kontrola nad drugim živim bićem funkcionira pogledajte u odličnom filmu čiji su redatelji poznati po filmu Little Miss Sunshine.


Ant– Man (2015.)
Još jedan film iz Marvelove radionice o superjunacima, no ovdje imamo jedno super odijelo, lika sa sumnjivom prošlošću te dosta akcije i britkog humora. Osobno volim Marvelove filmove jer su mi lagani, ono za opustiti mozak pa ukoliko volite sf i akciju ovo je pravi film za vas.

Jako dugo sam izbjegavala pogledati ovaj film, bez obzira što volim glumačku ekipu (Matt Damon, Scarlett Johansson), no naziv samog film mi je bio nekako neobećavajući. Drago mi je što sam napokon zanemarila naslov i pogledala film jer je vrijedan gledanja. Priča je jednostavna: samohrani otac dvoje djece kupuje novu kuću s imanjem koje je nekad bilo zološki i tu počinje radnja ponovnog stavljanja zološkog u funkciju. Osim ljudskih glumaca javljaju se i brojne životinje ta je film jako opuštajući, odličan za skratiti kišno popodne, a zanimljiva je i činjenica da je inspiriran istinitom pričom.

Walk the line (2005.)
Sve što niste znali o Johnnyju Cashu, o njegovim usponima i padovima možete saznati u ovoj biografskoj priči. Joaquin Phoenix odradio je odličan posao u glavnoj ulozi, kao i Reese Witherspoon koja glumi ljubav njegovog života. U filmu ćete uživati u dobroj glazbi, a osim Johnnyja Casha pojavljuje se Jerry Lee Lewis te Elvis Presley na početku karijere.

Zbog očevog posla, koji je nacistički komadant, osmogodišnji dječak Bruno preseli u novo okruženje u kojem je sam bez prijatelja, čak ne ide ni u školu, nego kako on kaže: „Škola dođe k njemu“, dječak krene istraživati okolinu u blizini svoga novog doma. U svom istraživanju Bruno dolazi do koncentracionog logora kojeg smatra farmom, a ljude obučene u prugaste pidžame farmerima. Tamo susreće i dječaka njegovih godina s kojim se sprijatelji i za prijateljstvo mu ne smeta ni visoka žičana ograda. Film obrađuje mučnu i tešku temu gledanu iz očiju jednog djeteta koje razmišlja srcem. Ukoliko niste gledali ovaj film iz 2008. godine, svakako ga pogledajte jer nosi divnu priču o jednom zabranjenom prijateljstvu prepunu dijaloga i dječjih iskrenih razmišljanja.

Serija filmova o Jurskom parku svima je dobro poznata, a ovdje je riječ o četvrtom nastavku. Priča se nastavlja na Jurski park jer nakon 22 godine od nemilih događaja otvara se potpuno novi park pod nazivom Jurski svijet. Priča nastaje kada pobjegne novi, genetski modificirani dinosaur, koji je nastao kombinacijom DNK nekoliko grabežljivih vrsta dinosaura i današnjih životinja zbog čega je izrazito snalažljiv i inteligentan. Odličan film za opustiti se uz gotovo poznatu priču ispričanu uz moderniju animaciju i efekte.

The Martian (2015.)
Znate ono kad razmišljate što biste radili da ste posljednji čovjek na Zemlji. E junak ovog filma nije na Zemlji, nego na Marsu i to sam samcat. Zvuči zastrašujuće, zar ne? Glavnog junaka tumači Matt Damon koji je kao dio ekspedicije došao istražiti Mars, no dogodi se nezgoda, misija je otkazana, a članovi posade misle da je Matt mrtav i ostave ga samog na Marsu. Film je priča o preživljavanju na planetu gdje nema hrane i vode te o komunikaciji sa Zemljom i birokraciji potrebnoj za slanje misije kako bi se spasio zaboravljeni astronaut. Odličan SF film s naglaskom na znanost i impozantnim slikama krajolika pješčanog planeta.

Jeste li gledali ove filmove? Kako vam se sviđaju? Primam preporuke filmova sa solidnim završecima J.


Broj komentara: 7:

  1. Pogledala sam Jurassic world u kinu i još par puta nakon toga. Najbolji dio :) a dječak u prugastoj pidžami.. nemam riječi, šokantno.
    Na watch listi su mi još Ant man i the Martian :D
    Super ideja za post!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti se Ant man i the Martian sviđati :D Hvala ti :*

      Izbriši
  2. Jurassic World <3 Sve sam ih pogledala mali milijun put, volim dinosaure :D Ostalo s tvoje liste nisam gledala. A istina, rijetko koji novi film je wow, zato i ja najradije gledam serije, a filmove uglavnom gledam zbog glumaca koje stalkam xD Ako nisi gledala preporučam: La cara oculta, El cuerpo, Los ojos de Julia, Mindscape, Before I Go to Sleep, Chappie...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim dinosaure <3. Nisam gledala filmove koje si navela, tako da gledam prvom prilikom. Hvala ti na preporuci :*

      Izbriši
  3. gledala sam Ant– Man i We bought a Zoo i oba filma su me oduševila <3
    skinut ću si sad Ruby Sparks :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pogledala Ruby Sparks, baš neobičan film i oduševio me glumac. On glumi glavnu ulogu u War & Peace mini seriji :D

      Izbriši
    2. Da, i meni je glumac odličan :D Tu si seriju već spominjala i znam da je trebam pogledati, no ne stižem, ali svakako hoću, posebno sad kad znam da on glumi :D

      Izbriši